Autopargi haldus - mis see on ja kuidas see teie aega säästab?

Fleet Management ehk autopargi haldusteenus on oma olemuselt justkui täisteenusliising, kuid ühe erinevusega – see ei pea sisaldama finantseeringut, võib valida ainult teenuste osutamise kliendi vabal valikul. Võtame kõik teie autoga seonduva enda kanda, alates rehvivahetusest kuni hooldusteni välja.

Mõeldud nii era- kui äriklientidele 

Autopargi haldus on mõeldud inimestele, kel juba meelepärane neljarattaline on olemas, kuid kes soovivad auto ülalpidamisega seonduva mugavalt delegeerida.  See sobib hästi näiteks kiire elutempoga eraisikule või ettevõtjale kel autopargi haldamise osa üle pea kasvamas. Või neile, kes lihtsalt soovivad oma aega, näiteks ülevaatuspunktis ootamise asemel kuhugi mujale suunata.

Kui sa ei soovi hallata auto hooldusi, rehvivahetusi, siis see teenus ongi sinule mõeldud. Autopargi haldusteenus sisaldab kõike sama mida Avis täisteenusliising, ainuke erinevus, et auto ei pea olema finantseeritud Avis Leasing poolt.

Sarnaselt täisteenusliisinguga saavad Avise kliendid autopargi haldust kasutades osa ka erinevatest hinnasoodustustest. Meil on rohkelt koostööpartnereid, kellega kokkulepitud allahindlusi meeleldi oma klientidega jagame, muuhulgas kehtivad klientidele ka pesula- ja kütusesoodustused. 

Olgu üks või sada autot 

  • Autopargi haldus võib esmapilgul tunduda teenusena, mis on mõeldud vaid suuremale autopargile, kuid Avises see nii ei ole. Enamik ettevõtteid pakuvad sellist teenust alates kümnest autost, kuid meie pakume seda kasvõi ühele autole.
  • Autopargi haldusteenus sobib nii välja ostetud sõidukite, kui ka liisingus olevate sõidukite omanikele.

Digilahendused

Nii täisteenusliisingu kui autopargi haldusteenusega tuleb kaasa(kui selle teenuse paketti soovite valida) Avise 24/7 toimiv autoabi – ja soovi korral toimub kogu protsess digitaalselt. Saate digitaalselt puksiiri tellida ja näete kaardilt, kui kaugel puksiirijuht asub – sama mugav nagu äpitakso tellimine. Teenus toimib nii Eestis kui mujal Euroopas.  Digilahendused on abiks ka siis, kui parklas juhtus pisike “kriipimine”. Saate helistada Avise infotelefonile ning teha valiku, misjärel saabub sõnumiga kahjujuhtumi vorm, kus saab kirjeldada juhtumit ning pilte juurde lisada. Sellega hoiate kokku ligi 75 protsenti oma ajast.  Ka edasine info seoses kahjujuhtumiga tuleb telefonile. Edastatakse info nii varuosade saabumise kui võimaliku remondiaja kohta.

Avis hindab pikaajalisi kliendisuhteid ja kõigile leitakse personaalne lahendus. Saate Fleet Management paketti valida need teenused, mida just teie soovite. Kasvõi ühe teenuse kaupa.